پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3730
-
الف
+

«فیلشاه» به چهار زبان دوبله و به صورت بین‌المللی اکران می‌شود

فیلم انیمیشن ایرانی «فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان به چهار زبان مختلف دوبله و به صورت بین المللی اکران می‌شود.

فیلم انیمیشن ایرانی «فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان به چهار زبان مختلف دوبله و به صورت بین المللی اکران می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم، تدوین اولیه انیمیشن «فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان انجام شده و قرار است این فیلم به چهار زبان فارسی، عربی، انگلیسی و فرانسوی دوبله شود. دوبله اولیه فیلم سینمایی «فیلشاه» به سرپرستی سعید شیخ زاده از ابتدای این هفته بعد آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

«فیلشاه» به تهیه کنندگی حامد جعفری، داستان بچه فیلی به نام «شادفیل» است که فرزند رییس گله فیل‌ها در جنگلی در آفریقاست. او که انتظار می‌رفته جانشین رییس گله باشد، بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل بزرگش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می ‌شود.

مراحل فنی انیمیشن «فیلشاه» به طور همزمان در حال طی شدن است و در حین انجام دوبله فارسی، تیم تولید در حال انیمیت کردن کار هستند. علاوه بر آن ستار اورکی آهنگساز خوب کشورمان نیز در حال ساخت موسیقی این فیلم است.

این انیمیشن ایرانی از جمله انیمیشن‌های پر کاراکتر است و ۱۱۵ پرسوناژ دارد. از میان این 115 پرسوناژ، ۱۵ شخصیت، اصلی بوده و ۶۰ شخصیت نیز دیالوگ دارند.

گروه تولید این انیمیشن در تلاش است تا آن را به سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر که بهمن ماه برگزار می‌شود، برساند و پس از آن قرار است فیلم به چهار زبان فارسی، عربی، انگلیسی و فرانسه به صورت بین المللی اکران شود.

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر